Τώρα λοιπόν, ανακοινώθηκε επίσημα ότι τον Ιούνιο η ιαπωνική εταιρεία θα παραχωρήσει μερικά i-Road σε ορισμένους πολίτες, προκειμένου να γίνουν πραγματικές δοκιμές του πρωτότυπου μοντέλου σε ρεαλιστικές αστικές συνθήκες.
Παράλληλα, η εταιρεία αναφέρει ότι έχουν γίνει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το conceptπου είχε παρουσιαστεί πέρυσι, ώστε να αυξηθεί η ορατότητα του οδηγού και να γίνει πιο εύκολο το μανουβράρισμά του. Επίσης, τονίζεται ότι κύριο χαρακτηριστικό για το εν λόγω τρίκυκλο παραμένει η «ευελιξία της μοτοσικλέτας, που συνδυάζεται με τη σταθερότητα και την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου».
Από την άλλη, η κίνηση της Toyota αυτή δεν προοιωνίζει οπωσδήποτε και την παραγωγή του μοντέλου, καθώς οι άνθρωποι της εταιρείας αναμένουν τις δοκιμές και την ανταπόκριση στους πολίτες για να βγάλουν τα τελικά συμπεράσματά τους.
Να θυμίσουμε τέλος ότι το i-Road χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 2 kW έκαστος, οι οποίοι έχουν τοποθετηθεί στους εμπρός τροχούς και τροφοδοτούνται από μία συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου. Η τελευταία προσφέρει μια αυτονομία που αγγίζει τα 50 περίπου χλμ. και η επαναφόρτισή τους μπορεί να πραγματοποιηθεί από μία οικιακή πρίζα. Το βάρος της κατασκευής, χωρίς τους 2 επιβαίνοντες, αγγίζει τα 300 κιλά, οπότε οι επιδόσεις του αναμένεται να επαρκούν μονάχα για τα στενά όρια του κέντρου της πόλης, με τελική ταχύτητα τα 45 χλμ./ώρα. Με μήκος 2.350 χλστ. και πλάτος που αγγίζει τα 850 χλστ. το i-Road σίγουρα δεν είναι scooter, αλλά πολύ πιο ευέλικτο από ένα μίνι μοντέλο.autotriti.gr
Να θυμίσουμε τέλος ότι το i-Road χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 2 kW έκαστος, οι οποίοι έχουν τοποθετηθεί στους εμπρός τροχούς και τροφοδοτούνται από μία συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου. Η τελευταία προσφέρει μια αυτονομία που αγγίζει τα 50 περίπου χλμ. και η επαναφόρτισή τους μπορεί να πραγματοποιηθεί από μία οικιακή πρίζα. Το βάρος της κατασκευής, χωρίς τους 2 επιβαίνοντες, αγγίζει τα 300 κιλά, οπότε οι επιδόσεις του αναμένεται να επαρκούν μονάχα για τα στενά όρια του κέντρου της πόλης, με τελική ταχύτητα τα 45 χλμ./ώρα. Με μήκος 2.350 χλστ. και πλάτος που αγγίζει τα 850 χλστ. το i-Road σίγουρα δεν είναι scooter, αλλά πολύ πιο ευέλικτο από ένα μίνι μοντέλο.autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου