Cocktail blog

VW T-ROC concept

H VW ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την αποκάλυψη ενός νέου 3θυρου compact crossover μοντέλου -με αποσπώμενη οροφή- στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.Σε λίγες μέρες η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θα ανοίξει τις πύλες της και ηVW έχει δώσει ήδη μία πρώτη γεύση για το νέο 3θυρο compact crossover -δημοσιεύοντας αρκετά σκίτσα από το T-ROC- το οποίο θα παρουσιαστεί στο γερμανικό περίπτερο του επερχόμενου Σαλονιού. Σύμφωνα με την εταιρεία, το εν λόγω crossover σκιαγραφεί το μέλλον των SUV, ενώ θα διαθέτει αποσπώμενη οροφή.


Το πρωτότυπο crossover φέρει ένα εντυπωσιακό μπλε χρωματισμό, μία ιδιαίτερη γρίλια και φωτιστικά σώματα τύπου LED. Το Τ-ROC πατάει επάνω σε 19 ιντσών τροχούς αλουμινίου και οι διαστάσεις του είναι 4.179 χλστ μήκος, 1.831 χλστ. πλάτος και 1.501 χλστ. ύψος.
Φυσικά το εσωτερικό του -όντας πρωτότυπο- θα έπρεπε να εντυπωσιάζει, ωστόσο η γερμανική φίρμα το κράτησε σε… «χαμηλό προφίλ», αφού έχει εξοπλιστεί με τα βασικά χαρακτηριστικά χωρίς κραυγαλέες πινελιές. Το σαλόνι έχει επενδυθεί με δέρμα και για τον πίνακα οργάνων χρησιμοποιείται μία οθόνη 12,3 ιντσών. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει ένα tablet, το οποίο χρησιμοποιείται ως σύστημα infotainment του μοντέλου, ενώ μπορεί να αφαιρεθεί και ο οδηγός να το πάρει μαζί του. 
 Κάτω από το καπό του VW T-ROC βρίσκεται ο πετρελαιοκίνητος 2λιτρος κινητήραςTDI, ο οποίος αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm ροπής. Το μηχανολογικό σύνολο συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DSG, ενώ εφοδιάζεται και με το σύστημα 4κίνησης 4MOTION. Το συνολικό βάρος του εν λόγω concept φτάνει τα 1.420 κιλά και τη διαδικασία του 0-100 μπορεί να την ολοκληρώσει σε 6,9 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα. Σημειωτέον ότι ο πετρελαιοκινητήρας είναι αρκετά οικονομικός, αφού καταναλώνει μόλις 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι 129 γρ./χλμ.
Το VW T-ROC concept θα βρίσκεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες θα υπάρχουν και οι φωτογραφίες του μοντέλου.autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: