Cocktail blog

Wim Van Der Valk - Continental 30

Ο πολυπληθής στόλος των πολυτελών σκαφών αναψυχής περιλαμβάνει αναρίθμητες προτάσεις οι οποίες μάλιστα εντυπωσιάζουν ανεξαιρέτως, εξαιτίας κυρίως του μεγέθους τους που επιβάλλεται στο χώρο. Από εκεί και πέρα, το εκάστοτε μοντέλο πετυχαίνει την ποθητή καθιέρωση αναλόγως των... όπλων του.

Στην περίπτωση του Continental 30, αιχμή του δόρατος αποτελεί ο ναυτικός του χαρακτήρας δείχνοντας τον προσανατολισμό του ολλανδικού ναυπηγείου το οποίο εμμένει στην ουσία.


Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως το νέο 30μετρο υστερεί από εμφάνιση, το αντίθετο μάλιστα, αφού καταφέρνει και ισορροπεί στα όρια του κλασσικού με το μοντέρνο, προσφέροντας ένα μεγαλόπρεπο σύνολο. Η συμπαγής γάστρα του, σμιλεμένη από φωτιά και ατσάλι, η απέριττου σχεδιασμού αλουμινένια υπερκατασκευή με τους ευμεγέθεις και ενιαίους υαλοπίνακες και το μπροστινό τμήμα της το οποίο διακοσμείται με ανάγλυφο τρόπο, αποτελούν τον καλύτερο πρόλογο για το νεότευκτο μοντέλο.

Από εκεί και πέρα, το λόγο έχει η ουσία που στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι τόσο απλή αφού οφείλει να καλύψει διάφορους τομείς όπως για παράδειγμα η ποιοτική πλεύση, η άνεση και η χρηστικότητα, τομείς που όπως φαίνεται το ολλανδικό σκάφος τα καταφέρνει περίφημα.

Με διαστάσεις μήκους 30 μέτρα, πλάτους 7 μέτρα και τρία καταστρώματα στη διάθεσή του το Continental 30, αν μη τι άλλο, διαθέτει άνετους χώρους στους οποίους μάλιστα έχουν χρησιμοποιηθεί ποιοτικά υλικά. Διερευνώντας το σκάφος, στο ανώτερο σημείο συναντάμε το fly bridge, έναν επιμελημένο χώρο στον οποίο φιλοξενούνται τόσο το υπαίθριο καθιστικό/τραπεζαρία και το μπαρ, όσο και τα «παιχνίδια» του 30μετρου, όπως τα θαλάσσια τζετ.

Το ανώτερο κατάστρωμα έρχεται σε επικοινωνία με το κύριο διαμέσου δύο πλευρικών κλιμάκων που οδηγούν στο πρυμναίο καθιστικό, το οποίο εξοπλίζεται με έναν περιμετρικό καναπέ και ένα ξύλινο τραπέζι ενώ προστατεύεται από τις καιρικές συνθήκες από την επιμήκυνση του fly προς τα πίσω.

Η εκλεπτυσμένη προσωπικότητα των εξωτερικών χώρων του Continental 30, όπως είναι άλλωστε φυσικό, αντανακλάται άμεσα και στο εσωτερικό και είναι σίγουρο πως οι επιβάτες θα εντυπωσιαστούν από τον εμπνευσμένο σχεδιασμό των χώρων και από την εξαιρετική ποιότητα των υλικών, ένας συνδυασμός που δημιουργεί την εικόνα ενός ανώτερου κατασκευαστικά σκάφους.

Η αίσθηση που αποκομίζει κάποιος όταν εισέλθει στο εσωτερικό είναι αυτή ενός αστραφτερού συνόλου, που προκύπτει εξαιτίας του πλούσιου εισερχόμενου φυσικού φωτισμού και των ανοιχτόχρωμων επιπλοσυνθέσεων οι οποίες έρχονται σε αντίθεση με το πολυτελές σκουρόχρωμο ξύλινο πάτωμα. Το καθιστικό περιλαμβάνει καναπέδες σε απόχρωση του μπεζ και ένα ξύλινο τραπέζι ευρηματικού σχεδιασμού που βρίθει χώρων αποθήκευσης.

Σε κοντινή απόσταση βρίσκεται η τραπεζαρία με δυνατότητα φιλοξενίας έξι ατόμων ενώ επικοινωνεί άμεσα με την κουζίνα. Τέλος, στο ίδιο κατάστρωμα και κατάπρωρα φιλοξενείται η πολυτελής καμπίνα του ιδιοκτήτη.

Ένα επίπεδο πιο κάτω, είναι τοποθετημένες οι υπόλοιπες πολυτελείς καμπίνες περιλαμβάνοντας συν τοις άλλοις, υπέρδιπλα κρεβάτια, λουτρά/w.c., κλιματισμό, τηλεόραση dvd και στερεοφωνικό ηχοσύστημα.

Αρκετά όμως με το στατικό μέρος του σκάφους. Σειρά έχει η πράξη που στην προκειμένη περίπτωση επηρεάζεται από την επιλογή της γάστρας. Το Continental 30 παρέχει ένα ασύγκριτο πλεονέκτημα αφού δύναται να εξοπλιστεί είτε με χαλύβδινη γάστρα ημιεκτοπίσματος είτε με γάστρα πλαναρίσματος από αλουμίνιο. Από εκεί και πέρα, σειρά έχουν οι κινητήρες, οι οποίοι στην περίπτωση της επιλογής γάστρας ημιεκτοπίσματος προέρχονται από την MTU ή την Caterpillar, ενώ στη γάστρα πλαναρίσματος, προέρχονται από τη Volvo Penta, διαμέσου τεσσάρων κινητήρων D13-900 που συνεργάζονται με το σύστημα πρόωσης IPS -1200. Οι μηχανές D13- συνοδεύονται με δυναμικά χαρακτηριστικά όπως η υψηλή ροπή σε όλη τη κλίμακα στροφών, διατηρώντας υψηλές επιδόσεις ακόμα και όταν το σκάφος είναι με πλήρες φορτίο ή σε ταραγμένη θάλασσα.

Η πρόωση με τα παραπάνω συστήματα είναι ικανοποιητική, ενώ στην περίπτωση της έκδοσης του σκάφους με γάστρα αλουμινίου, προσφέρεται ένα επιπλέον πλεονέκτημα που προκύπτει από τη χρήση του εξελιγμένου συστήματος IPS, χάρη στο οποίο επιτυγχάνονται χειρισμοί ακριβείας στο λιμάνι οι οποίοι μάλιστα πραγματοποιούνται με χρήση joystick.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ολικό μήκος: 30 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 7 μέτρα
Βύθισμα: 1.75 μέτρα
Χωρητικότητα δεξαμ. Καυσίμων: 15.000 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμ. νερού: 2.500 λίτρα
Αριθμός καμπίνων: 5 + 2 πληρώματος

Δεν υπάρχουν σχόλια: