Μόλις ξεκίνησες τη νέα σου δουλειά και διανύεις τις πρώτες μέρες στο καινούργιο σου γραφείο; Ως νέος εργαζόμενος υπόκεισαι σε εντελώς διαφορετικούς κανόνες σε σχέση με τους παλιότερους συναδέλφους σου. Υπάρχουν πράγματα που «απαγορεύεται» να κάνεις τον πρώτο καιρό, όχι όμως μετά από κάποιο διάστημα. Η συμπεριφορά σου περνάει από μικροσκόπιο, γι’ αυτό καλό είναι να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός.
Δες λοιπόν τα 6 βασικά λάθη που πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγεις για να προσαρμοστείς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα σου καθήκοντα.
1. Θέτεις θέμα διακοπών κατά τη διάρκεια των πρώτων μηνών
Στις περισσότερες περιπτώσεις, αν θέσεις το θέμα των διακοπών αμέσως μετά την έναρξη της καινούργιας σου δουλειάς, θα προκαλέσεις αρνητικές εντυπώσεις. Ο διευθυντής σου θα σκεφτεί «Καλά, ακόμη δεν ξεκίνησε στο γραφείο και τον απασχολούν οι διακοπές»;
2. Κάνεις παράπονα στους συναδέλφους σου για το νέο αφεντικό
Μπορεί να μην είσαι χαρούμενος με το νέο σου αφεντικό και να έχεις παράπονα, όμως το πρώτο διάστημα δεν είναι καλό να διαμαρτύρεσαι στους συναδέλφους σου για το συγκεκριμένο θέμα, ούτε να το συζητάς.
3. Κακολογείς την παλιά σου δουλειά
Αν θέλεις να εκφράσεις τα συναισθήματά σου για την προηγούμενη δουλειά σου στους καινούργιους συναδέλφους σου, περίμενε μέχρι να τους γνωρίσεις καλύτερα. Αν το κάνεις από την πρώτη μέρα, θα σκεφτούν ότι τα ίδια θα λες και γι’ αυτούς αργότερα.
4. Ξοδεύεις πολύ χρόνο για το μεσημεριανό γεύμα
Όταν ξεκινάς μια νέα δουλειά, είναι πιο έξυπνο, για λίγες μέρες, να παρατηρήσεις την κουλτούρα που ακολουθούν οι άλλοι στο γραφείο, όσον αφορά το μεσημεριανό γεύμα, παρά να κάνεις του κεφαλιού σου. Ως εναλλακτική μπορείς να ρωτήσεις έναν συνάδελφό σου, ποιες είναι οι συνήθειες στην εταιρεία.
5. Δαπανάς πολύ χρόνο στο facebook ή στα social media γενικότερα
Μην ξεχνάς ότι μέσα στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε η εταιρεία σε προσέλαβε ως κάποιον που εργάζεται σκληρά και παράγει υψηλής ποιότητας εργασία. Δεν είναι κρίμα να αλλάξεις αυτή την εικόνα σπαταλώντας χρόνο στο facebook ή σε κάποιο άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης εν ώρα εργασίας;
6. Ζητάς αναρρωτική άδεια από τον πρώτο μήνα
Είναι βέβαιο ότι δεν θα δημιουργήσεις καλή εντύπωση, αν από τον πρώτο μήνα τηλεφωνήσεις και πεις ότι είσαι άρρωστος και δεν μπορείς να πας στο γραφείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸☛❤ Thanks for Comments ❤☚¸,ø¤º°`°º¤ø,¸