Η Facebook Inc. φέρεται να ετοιμάζει μια έκδοση της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης «για τη δουλειά», σε μια προσπάθεια να απενoχοποιήσει την χρήση του στον επαγγελματικό χώρο αλλά και να ανταγωνιστεί όχι μόνο το LinkedIn, αλλά και τις αντίστοιχες υλοποιήσεις άλλων, όπως το Microsoft Lync ή το Salesforce Chatter.
Σύμφωνα με τους Financial Times, το "Facebook at Work" θα επιτρέπει στον χρήστη να συστήνεται με το πλέον κατάλληλο διαδικτυακό προφίλ σε φίλους και συνεργάτες. Το Facebook At Work, σύμφωνα με την εφημερίδα, είναι ένα πρότζεκτ στο Λονδίνο, όπου διεξάγεται ήδη πιλοτική δοκιμή.
Άγνωστο παραμένει το μοντέλο που θα υιοθετήσει η εταιρεία για να ρευστοποιήσει το Facebook at Work, αφού βασίζεται στα έσοδα από διαφημίσεις και, προς το παρόν, δεν χρησιμοποιεί το συνδρομητικό μοντέλο των ανταγωνιστικών κοινωνικών δικτύων, όπως το LinkedIn ή οι λύσεις της Microsoft. Μάλιστα, η τελευταία παροτρύνει ήδη από καιρό τις επιχειρήσεις να στήσουν το δικό τους «Facebook», παραθέτοντας διάφορα επιχειρήματα σχετικά.
Πάντως, είναι φανερό ότι υπάρχει περιθώριο για καινοτομία στον τομέα της επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης. Το LinkedIn δεν έχει συνδέσει το όνομά του με την συνεργασία στο πλαίσιο μιας επιχείρησης, αλλά βασίζεται στην ανάγκη των εργαζόμενων να επιδείξουν τα endorsements από τον κύκλο τους στην διαρκή αναζήτηση του επόμενου σταθμού στην καριέρα τους. Microsoft και Salesforce προτείνουν τις δικές τους λύσεις, εντούτοις έχουν συνδέσει την επαγγελματική δικτύωση με άλλα δικά τους προϊόντα (Office, CRM αντίστοιχα), αν και όχι σε όλες τις εκδόσεις τους (π.χ. η Microsoft συνιστά και το Yammer Enterprise Standalone).
In.gr Τεχνολογία,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸☛❤ Thanks for Comments ❤☚¸,ø¤º°`°º¤ø,¸