Το Puritalia 427 διαθέτει αλουμινένιο σασί και
αμάξωμα από ανθρακονήματα, με το βάρος των 1.150 κιλών να είναι μοιρασμένο εμπρός/πίσω στο 50/50.Για την κίνηση των πίσω τροχών αναλαμβάνει ένα 5λιτρο V8 σύνολο της Ford, που στην ατμοσφαιρική του εκδοχή αποδίδει 450 ίππους και στην υπερτροφοδοτούμενη 613 άλογα.Το 427 διαθέτει φρένα Brembo με διάμετρο 380 χλστ. μπροστά και 6πίστονες δαγκάνες και 340 χλστ. πίσω, με 4πίστονες δαγκάνες.
Φτιαγμένο στο χέρι με αλουμινένιο σασί και carbon αμάξωμα, το ιταλικό Puritalia 427 αποτελεί το πάντρεμα των αμερικάνικων roadster της δεκαετίας του `60 με το ιταλικό design, ενώ φέρει 5λιτρο μοτέρ με 450 ή 613 ίππους.
Με ρετρό «περιτύλιγμα» και σύγχρονο περιεχόμενο, η ναπολιτάνικη Puritalia Automobili παρουσιάζει το 427 roadster. Μότο της εταιρείας είναι το «αν το ονειρεύεστε, μπορούμε να το φτιάξουμε», με τα αυτοκίνητά της να φτιάχνονται στο χέρι, με τον πελάτη να συμμετέχει στην κατασκευή τους. Το 427 αντλεί την έμπνευσή του από τα roadster της δεκαετίας του `60, όπως η Shelby Cobra, με την Puritalia να αναφέρει πως «το αμερικάνικο muscle car συναντά το ιταλικό design».
Το Puritalia 427 διαθέτει αλουμινένιο σασί και αμάξωμα από ανθρακονήματα, με το βάρος των 1.150 κιλών να είναι μοιρασμένο εμπρός/πίσω στο 50/50. Για την κίνηση των πίσω τροχών αναλαμβάνει ένα 5λιτρο V8 σύνολο 32V DOHC Ti-VCT της Ford, που συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Στην ατμοσφαιρική του εκδοχή αποδίδει 450 ίππους και 530 Nm, ενώ στην υπερτροφοδοτούμενη η ισχύς βρίσκεται στα 613 άλογα και η ροπή στα 640 Nm. Το 427 διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση σε κάθε τροχό και φρένα Brembo με διάμετρο 380 χλστ. μπροστά και 6πίστονες δαγκάνες και 340 χλστ. πίσω, με 4πίστονες δαγκάνες. Τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ είναι της Bilstein και τα ελατήρια της Eibach, ενώ υπάρχει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου