Cocktail blog

Saab PhoeniX με «υβριδική» τετρακίνηση!

saab - Εκτός από το ανανεωμένο 9-3 και τη station wagon έκδοση του 9-5, η Saab παρουσιάζει ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό concept στην έκθεση της Γενεύης. Ονομάζεται PhoeniX και χαρακτηρίζεται από την «αεροπορική» του σχεδίαση, και την υψηλή του τεχνολογία, ενώ χρησιμοποιεί κινητήρα 1.6 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα.   Το εντυπωσιακό Saab PhoeniX Concept
Εκτός από το ανανεωμένο 9-3 και τη station wagon έκδοση του 9-5, η Saab παρουσιάζει ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό concept στην έκθεση της Γενεύης. Ονομάζεται PhoeniX και χαρακτηρίζεται από την «αεροπορική» του σχεδίαση, και την υψηλή του τεχνολογία, ενώ χρησιμοποιεί κινητήρα 1.6 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα.
Το εντυπωσιακό Saab PhoeniX Concept
saab - Εκτός από το ανανεωμένο 9-3 και τη station wagon έκδοση του 9-5, η Saab παρουσιάζει ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό concept στην έκθεση της Γενεύης. Ονομάζεται PhoeniX και χαρακτηρίζεται από την «αεροπορική» του σχεδίαση, και την υψηλή του τεχνολογία, ενώ χρησιμοποιεί κινητήρα 1.6 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα.   Εντυπωσιακό, δυναμικό και με «υβριδική» τετρακίνηση, συνδυάζει τις σπορ επιδόσεις με οικονομία και οικολογία
Εντυπωσιακό, δυναμικό και με «υβριδική» τετρακίνηση, συνδυάζει τις σπορ επιδόσεις με οικονομία και οικολογία
saab - Εκτός από το ανανεωμένο 9-3 και τη station wagon έκδοση του 9-5, η Saab παρουσιάζει ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό concept στην έκθεση της Γενεύης. Ονομάζεται PhoeniX και χαρακτηρίζεται από την «αεροπορική» του σχεδίαση, και την υψηλή του τεχνολογία, ενώ χρησιμοποιεί κινητήρα 1.6 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα.   Το αυτοκίνητο έχει πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και διάταξη 2+2 θέσεων
Το αυτοκίνητο έχει πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και διάταξη 2+2 θέσεων
Η εταιρεία αναφέρει ότι με το εντυπωσιακό πρωτότυπο PhoeniX μας παρουσιάζει διάφορα σχεδιαστικά στοιχεία που θα δούμε και στα επόμενα μοντέλα της. Το PhoeniX έχει πραγματικά ιδιαίτερη εξωτερική σχεδίαση, που εκτός από τις χυτές γραμμές, και το αεροδυναμικό του σχήμα, έχει και πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω.

Αν και concept, το PhoeniX βασίζεται στην πλατφόρμα που θα δούμε στο 9-3 επόμενης γενιάς, χαρακτηρίζεται για τον πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή του που φτάνει το 0.25 Cd, και έχει διάταξη 2+2 θέσεων. Στο μηχανικό κομμάτι το PhoeniX αντλεί την ισχύ του από ένα βενζινοκινητήρα turbo 1,6 λίτρων με την απόδοση των 200 ίππων να περνά στους εμπρός τροχούς. Επίσης το μοντέλο χρησιμοποιεί και ηλεκτροκινητήρα 34 ίππων, με αυτούς να περνούν πίσω, καθιστώντας το τετρακίνητο, με το σύστημα να ονομάζεται eXWD από τη Saab. Έτσι, η κατανάλωση καυσίμου είναι τα μόλις 5,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων CO2 τα 119 γρ./χιλιόμετρο. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε το πρωτοποριακό σύστημα ψυχαγωγίας που η Saab ονομάζει «IQon».

autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: