Cocktail blog

Αυτος ειναι ο λογος που ο Χρυσοχοϊδης δεν ηθελε να διαβάσει το ΜΝΗΜΟΝΙΟ


Ξεχωρίσαμε τα δημοφιλέστερα από αυτά:
De_diabasa_to_mnimonio_giati ήταν γραμμένο στα εγγλέζικα
De_diabasa_to_mnimonio_giati δε μου άρεσε η γραμματοσειρά..
De_diabasa_to_mnimonio_giati δεν είχε φωτογραφίες, ήταν σκέτο κείμενο.
De_diabasa_to_mnimonio_giati περίμενα να βγει η ταινία..
De_diabasa_to_mnimonio_giati ξεκίνησα να το διαβάζω αλλά νύσταξα και με πήρε ο ύπνος
De_diabasa_to_mnimonio_giati τα μάτια μου έτσουζαν από τα δακρυγόνα
De_diabasa_to_mnimonio_giati δεν ήταν στα sos
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν μου το ειπαν στις ειδησεις
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν ήθελα να χαλάσω την πιάτσα
#De_diavasa_to_mnimonio_giati πού τα είχα βάλει αυτά τα γυαλιά μου να δεις..
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήξερα το τέλος...

#De_diavasa_to_mnimonio_giati Ο Βενιζελος δεν με κέρασε ουτε ενα καφε,ο τσιγκουνης
#De_diavasa_to_mnimonio_giati Ο Παγκαλος εφαγε το ημερολογιο μου και το ξεχασα
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν ειχα χαρτι για να το εκτυπωσω
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ειχαν τελειωσει τα τσιγαρα μου
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ήταν γραμμένο σε κωλοχαρτο 
#De_diavasa_to_mnimonio_giati εκεινο το πρωι ο Παγκαλος μ "εφαγε το κολατσιο
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ημουν στεναχωρημενος απο την παραιτηση του Ανδρεα μας
TUBESALONIKA

Δεν υπάρχουν σχόλια: