Cocktail blog

Ερωτησεις διαφιμησεων



Υπάρχει ελάχιστο ποσό που έχω να κερδίσω πριν λάβει πληρωμή εκεί;
Δεν είμαι πολίτης των ΗΠΑ, μπορώ να χρησιμοποιήσω ακόμα AdHitz;
Θα ήθελα να χρεωθεί με τέλη;
Πότε θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις στον ιστότοπό μου;
Μπορώ να ορίσω το δικό τιμή μου;
Πώς μπορώ να πωλούν διαφημίσεις με κείμενο;
Πώς και πότε οι πληρωμές εκδότης επεξεργασία;
Τι θα εμφανιστεί στις ζώνες μου, όταν κανείς δεν έχει αγοράσει μια αγγελία στον ιστότοπό μου;
Πού πρέπει να τοποθετήσω τις ζώνες διαφήμισή μου στην ιστοσελίδα μου;
Πότε και πού τρέχουν οι διαφημίσεις μου;
Πόσο καιρό έχω για να εγκρίνει ή να απορρίψει μια διαφήμιση;
Γιατί να δημοσιεύει διαφημίσεις κειμένου;
Τι είναι τα πανό;
Πόσο θα πρέπει να θέσει την τιμή για τη διαφήμισή μου;
Τι σημαίνει ελάχιστη δαπάνη σημαίνει σχετικά με τη μορφή διαφήμισης;

Δεν υπάρχουν σχόλια: