|
Η σχεδίαση του μοντέλου οφείλεται στον πρώην σχεδιαστή της Mazda, Laurens van den Acker |
| Μετά την πολύ θετική απήχηση που είχε στο κοινό η σπορ έκδοση που παρουσίασε η Renault στην περσινή έκθεση του Παρισιού με τον κωδικό DeZir, η εταιρεία μελετά πολύ σοβαρά την εξέλιξη και κατασκευή Cabrio έκδοσης. Παράλληλα, το μοντέλο θα είναι το πρώτο του ανεξάρτητου τμήματος RenaultSport!
|
|
Το εντυπωσιακό πρωτότυπο DeZir της Renault. H έκδοση παραγωγής του, είναι πολύ πιθανό να αποτελέσει το πρώτο όχημα του ανεξάρτητου τμήματος RenaultSport! |
Τα τελευταία νέα από το στρατόπεδο της Renault αναφέρουν ότι η εταιρεία θα εγκαταλείψει την ιδέα της αναβίωσης του ιστορικού ονόματος Alpine, και θα προχωρήσει με το λανσάρισμα του γνωστού τμήματος RenaultSport ως αυτόνομο κομμάτι της, το οποίο θα ασχολείται αποκλειστικά με την εξέλιξη και κατασκευή των πιο γρήγορων οχημάτων της φίρμας. Τουλάχιστον αυτό αναφέρουν δημοσιεύματα του βρετανικού ειδικού τύπου, που θέλουν το πρώτο μοντέλο από το τμήμα RenaultSport να είναι η έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου DeZir, που γνωρίσαμε στο Παρίσι το 2010.
Η είδηση αυτή προκύπτει από τις δηλώσεις υπευθύνων της φίρμας, που αναφέρουν ότι υπάρχει έδαφος ώστε το τμήμα RenaultSport να γίνει αυτόνομο, καθώς και ότι θα χρειαστεί νέα οχήματα πέρα από τη γνωστή γκάμα των «βελτιωμένων» της εταιρείας. Έτσι, εκτός από περεταίρω βελτιώσεις σε μοντέλα όπως το νέο Megane που θα δούμε στο μέλλον, το DeZir αναμένεται να είναι το πρώτο «αποκλειστικό» δημιούργημα του τμήματος, με κινητήρα από το Clio RS ο οποίος όμως θα εξοπλιστεί με τούρμπο (αργότερα αναμένεται και η χρήση πετρελαιοκινητήρα υψηλής απόδοσης). Το μηχανικό σύνολο θα είναι τοποθετημένο στο κέντρο, με τη μετάδοση να περνά στον πίσω άξονα.
Η έκδοση παραγωγής του DeZir θα χάσει τις εντυπωσιακές πόρτες του πρωτοτύπου που ανοίγουν προς τα επάνω, οι οποίες θα αντικατασταθούν από συμβατικές, ενώ σε δεύτερη φάση θα υπάρξει και Cabrio έκδοση του αυτοκινήτου. Τέλος, οι διαστάσεις του μοντέλου αναμένεται να παραμείνουν πολύ κοντά σε αυτές του πρωτοτύπου, δηλαδή: 4.225x1.986x1.163 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.582 χιλ. για το μεταξόνιο, με το βάρος να κυμαίνεται στα 830 κιλά. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου