Cocktail blog

Tata Pixel/Pininfarina Bluecar στην παραγωγή


Δύο νέα και ιδιαίτερα φουτουριστικά μοντέλα παίρνουν το πράσινο φως για την παραγωγή τους. Πρόκειται για το Tata Pixel που παρουσίασε η ινδική εταιρεία στην έκθεση της Γενεύης, καθώς και για το μίνι μοντέλο του Pininfarina με το όνομα Bluecar, που αρχικά θα παραχθεί σε 4.000 αντίτυπα.
Δύο νέα και ιδιαίτερα φουτουριστικά μοντέλα παίρνουν το πράσινο φως για την παραγωγή τους. Πρόκειται για το Tata Pixel που παρουσίασε η ινδική εταιρεία στην έκθεση της Γενεύης, καθώς και για το μίνι μοντέλο του Pininfarina με το όνομα Bluecar, που αρχικά θα παραχθεί σε 4.000 αντίτυπα.

Το ηλεκτρικό Bluecar του Pininfarina 

Αρχικά θα παραχθεί σε 4.000 μονάδες που προορίζονται για τη Γαλλική αγορά 
Pininfarina Bluecar O οίκος Pininfarina ανακοίνωσε ότι το μίνι ηλεκτρικό όχημα με το όνομα Bluecar που παρουσιάστηκε μέσα στο 2010, θα παραχθεί αρχικά σε 4.000 αντίτυπα. Η συμφωνία έκλεισε με τις εταιρείες Cecomp και Bollore, και αρχικά τουλάχιστον η παραγωγή του θα αφορά τη Γαλλική αγορά. Το Bluecar θα χρησιμοποιεί μπαταρίες, οι οποίες θα του χαρίζουν αυτονομία της τάξης των 250 χιλιομέτρων. Ο οίκος δεν ανακοινώνει περισσότερες λεπτομέρειες όμως τα 0-60 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 6,3 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρικά στα 130 χ.α.ω. Η διάθεση του μοντέλου θα γίνει στη γαλλική εταιρεία ενοικιάσεων οχημάτων Autolib, και θα ξεκινήσει από τον Οκτώβριο του 2011. 

Οι πόρτες του Pixel ανοίγουν προς τα επάνω, στοιχείο που πιθανόν να μην δούμε στην έκδοση παραγωγής 

Το εσωτερικό του θα μπορεί να φιλοξενήσει έως 4 επιβάτες
Tata Pixel Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα που προέρχονται από τη Μεγάλη Βρετανία, το Pixel θα αντικαταστήσει το Nano Europa που προοριζόταν για την ευρωπαϊκή αγορά, και σε κάθε περίπτωση δείχνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη δυναμική της Tata. Το αυτοκίνητο διαθέτει πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω (αμφίβολο αν θα τις δούμε στην έκδοση παραγωγής), ενώ παρά τις μικρές του διαστάσεις η εταιρεία κάνει λόγο για ύπαρξη τεσσάρων θέσεων. Το Pixel θα εφοδιάζεται με τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1,2 λίτρων, αγνώστου προς το παρόν ιπποδύναμης. Παρόλα, αυτά η Tata κάνει λόγο για μέση κατανάλωση στα μόλις 3,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και ρύπους CO2 στα μόλις 89 γρ./χιλιόμετρο. Τέλος, η εταιρεία δεν ανακοινώνει πότε θα το δούμε στο δρόμο, αλλά υπόσχεται κορυφαία ευκινησία για το Pixel, αφού αναφέρει ότι το σύστημα διεύθυνσης θα έχει ακτίνα στροφής στα μόλις 2,6 μέτρα! autotriti.gr

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Good day I am so excited I found your site, I really found you by error,
while I was browsing on Digg for something else,
Anyways I am here now and would just like to say thanks for a
incredible post and a all round enjoyable
blog (I also love the theme/design), I don't have time to go through it all at the moment but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the excellent job.

Stop by my site ... how to get your girlfriend back

Ανώνυμος είπε...

Hello! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where
I could get a captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems finding one?
Thanks a lot!

Also visit my website; asia business