Cocktail blog

Tο φουτουριστικό scooter της BMW-Concept C ,τελικα θα βρίσκεται στους δρόμους μέσα στο 2012



bmw - Επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή του εντυπωσιακού Concept C που παρουσίασε το περασμένο φθινόπωρο η BMW. Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, το φουτουριστικό scooter της εταιρείας θα βρίσκεται στους δρόμους μέσα στο 2012!
Επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή του εντυπωσιακού Concept C που παρουσίασε το περασμένο φθινόπωρο η BMW. Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, το φουτουριστικό scooter της εταιρείας θα βρίσκεται στους δρόμους μέσα στο 2012!
bmw - Επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή του εντυπωσιακού Concept C που παρουσίασε το περασμένο φθινόπωρο η BMW. Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, το φουτουριστικό scooter της εταιρείας θα βρίσκεται στους δρόμους μέσα στο 2012!
bmw - Επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή του εντυπωσιακού Concept C που παρουσίασε το περασμένο φθινόπωρο η BMW. Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, το φουτουριστικό scooter της εταιρείας θα βρίσκεται στους δρόμους μέσα στο 2012!
Το πρωτοποριακό scooter είδε για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας τον περασμένο Οκτώβριο στην Έκθεση του Μιλάνου και, από εκείνη τη στιγμή, τα σενάρια και οι προβλέψεις για το αν και πότε θα βγει το Concept C στην παραγωγή δεν είχαν κοπάσει καθόλου. Η BMW, λοιπόν, έρχεται να λήξει μια και καλή το θέμα των σεναρίων, επιβεβαιώνοντας ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα περάσει στο στάδιο της μαζικής παραγωγής και θα ξεκινήσει να διατίθεται μέσα στο 2012.

Ωστόσο, θα υπάρχουν κάποιες σημαντικές διαφορές με το Concept C που είδαμε στην Έκθεση – κάτι που σημαίνει ξεχάστε τα λέιζερ και τα μπλε ελαστικά. Όπως δήλωσε και στη βρετανική εφημερίδα MCN ο Πρόεδρος του Τμήματος Design της εταιρείας, David Robb: «Δυστυχώς δε θα προσαρμόσουμε λέιζερ πάνω στο scooter και, παρόλο που ψάξαμε παντού, δε μπορούμε να βρούμε κατασκευαστή μπλε ελαστικών».

Θυμίζουμε ότι το Concept C που παρουσίασε η BMW στο Μιλάνο διέθετε επιθετική αισθητική (η μάσκα του θύμιζε λίγο αυτή του S 1000 RR!), ενώ ο κινητήρας του ήταν δικύλινδρος εν σειρά. Εντύπωση, φυσικά, προκάλεσαν το ανεστραμμένο πιρούνι και το οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ, το sport τελικό της εξάτμισης, οι δύο δίσκοι με τις εξαπίστονες δαγκάνες στον μπροστινό τροχό, η ύπαρξη ABS και η τοποθέτηση καμερών στην ουρά.mototriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: