|
O σχεδιασμός του πίσω μέρους ονομάζεται Kamm και χαρίζει πολύ καλή αεροδυναμική στο μοντέλο
|
|
TZ3 Stradale (αριστερά) και TZ3 Corsa, δύο μοντέλα φόρος τιμής στην ιστορία της Alfa Romeo και της Zagato
|
|
Στη σειρά οι: ΤΖ, ΤΖ2, ΤΖ3 Corsa, και TZ3 Stradale
|
|
Για τον εορτασμό των 100 ετών της Alfa Romeo (1910-2010), ο οίκος Zagato από το Μιλάνο ξεκίνησε το 2009 ένα πρόγραμμα το οποίο ονόμασε «TZ3 Program». Το πρώτο μοντέλο που παρουσιάστηκε τότε ήταν η TZ3 Corsa, που δεν είχε άδεια για το δρόμο αλλά προοριζόταν αποκλειστικά για χρήση στην πίστα, και χρησιμοποιούσε κινητήρα V8, τοποθετημένο εμπρός, με τη χωρητικότητα στα 4,2 λίτρα. Η συνέχεια αλλά και η ολοκλήρωση του σχετικού προγράμματος-φόρου τιμής-δίνεται με την παρουσίαση της TZ3 Stradale που αποτελεί ένα όχημα δρόμου περιορισμένης όμως παραγωγής.
Επίσημα η Zagato αναφέρει ότι η TZ3 Stradale χρησιμοποιεί τεχνολογία από το Dodge Viper ACR, όπως το σωληνωτό πλαίσιο, το σασί από ανθρακονήματα, και το αλουμινένιο αμάξωμα. Επίσης, (χωρίς η Zagato να δίνει στη δημοσιότητα τα τεχνικά του στοιχεία), τα σχετικά δημοσιεύματα κάνουν λόγο για χρήση V10 κινητήρα στα 8,4 λίτρα με την απόδοση στους 600 ίππους, που είναι και το σύνολο με το οποίο εφοδιάζεται το Viper SRT-10.
Δυστυχώς μόλις 9 αντίτυπα θα κατασκευαστούν, εκ των οποίων το πρώτο έχει ήδη αγοραστεί από το γνωστό Αμερικανό συλλέκτη Eric King, ενώ το δεύτερο και το τρίτο όχημα έχουν ήδη βρει αγοραστές σε Ιαπωνία και Ευρώπη. Στο πίσω μέρος ο σχεδιασμός ονομάζεται «Kamm», και προέρχεται από τα ιστορικά οχήματα της σειράς TZ, ενώ όπως υποστηρίζει ο οίκος Zagato βοηθά τα μέγιστα στη βελτίωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι η TZ3 Stradale αποτελεί φόρο τιμής και στην πολύχρονη συνεργασία μεταξύ Alfa Romeo και Zagato. Πιο συγκεκριμένα στα οχήματα δρόμου που έχει κατασκευάσει η Zagato όπως: RLSS, 1500, 1750, 2300 και 2900 Zagato (δεκαετίες 1920/1930), 6C 2500 Panoramica, 1900 SSZ και Giulietta SVZ (δεκαετίες 1940/1950), SZ, 2600 SZ, Giulia TZ και Junior Z (δεκαετίες 1960/1970), και τέλος στις S.Z./R.Z. (δεκαετίες 1980/1990).autotriti.gr |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου