Ο Kimi Raikkonen θα οδηγήσει ξανά μονοθέσιο της Formula 1 -μετά από περίπου 26 μήνες- στις 23-24 Ιανουαρίου 2012 σε ιδιωτικές δοκιμές της Lotus στην πίστα της Valencia, στην Ισπανία.
Οι κανονισμοί επιτρέπουν στις ομάδες ορισμένες ημέρες δοκιμών το χρόνο με μονοθέσιο διετίας και με ελαστικά προδιαγραφών επίδειξης, πέραν των προκαθορισμένων δοκιμών του έτους.
Έτσι λοιπόν, ο Φινλανδός θα οδηγήσει σε αυτές τις δοκιμές μια Renault R30 του 2010, σύμφωνα με το αγγλικό περιοδικό Autosport, και δύο εβδομάδες αργότερα (7 Φεβρουαρίου 2012) θα ενταχθεί στις επίσημες δοκιμές του σπορ, στην ίδια πίστα.
Οι δοκιμές έχουν περισσότερο χαρακτήρα εγκλιματισμού του 32χρονου και πάλι στο κόκπιτ της Formula 1 και στην ταχύτητα των μονοθεσίων, καθώς τα ελαστικά επίδειξης δεν ενδείκνυνται για συμπεράσματα.
Πέραν αυτών, ο Kimi Raikkonen σε δηλώσεις του εμφανίζεται ενθουσιασμένος με την επιστροφή του στο σπορ όπου έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής το 2007 και πρόσφατα δήλωσε ότι δεν ενοχλείται από την έκταση που έχει πάρει στο διεθνή Τύπο η επιστροφή του στη Formula 1, μετά από δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.
Ο Φινλανδός είπε: "Υπάρχει αρκετός θόρυβος στον Τύπο για την επιστροφή μου και ακούστηκαν πολλές φήμες. Δεν με επηρεάζουν. Ορισμένες φορές ακούς ανοησίες και άλλες φορές ακους καλά πράγματα. Το βασικό είναι ότι επέστρεψα επειδή το ήθελα και η ευκαιρία που μου δίνεται με την ομάδα είναι καλή, οπότε είμαι χαρούμενος. Ποτέ δεν πρόσεξα όσα λένε ή σκέφτονται οι άλλοι. Κάνω αυτό που θέλω και όσο είμαι χαρούμενος με αυτό μου αρκεί".
Ο Kimi Raikkonen βρέθηκε στο εργοστάσιο της Lotus (πρώην Renault GP) στο Enstone την Πέμπτη 5/01, ώστε η ομάδα να κατασκευάσει το κάθισμα του μονοθεσίου του και συμπλήρωσε: "Την προηγούμενη φορά που πήγα στο Enstone απλά κάθισα σε ένα αγωνιστικό κάθισμα, όμως αυτή ήταν η πρώτη φορά που μπήκα στο κόκπιτ με το κράνος μου από τον τελευταίο αγώνα του 2009.
Αισθάνθηκα λίγο παράξενα στην αρχή, διότι το κόκπιτ δείχνει λίγο μικρό, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Αυτό μου συνέβαινε και στο παρελθόν, όταν φτιάχναμε το κάθισμά μου - αισθάνεσαι λίγο παράξενα όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο αλλά μετά προσαρμόζεσαι γρήγορα".
Οι κανονισμοί επιτρέπουν στις ομάδες ορισμένες ημέρες δοκιμών το χρόνο με μονοθέσιο διετίας και με ελαστικά προδιαγραφών επίδειξης, πέραν των προκαθορισμένων δοκιμών του έτους.
Έτσι λοιπόν, ο Φινλανδός θα οδηγήσει σε αυτές τις δοκιμές μια Renault R30 του 2010, σύμφωνα με το αγγλικό περιοδικό Autosport, και δύο εβδομάδες αργότερα (7 Φεβρουαρίου 2012) θα ενταχθεί στις επίσημες δοκιμές του σπορ, στην ίδια πίστα.
Οι δοκιμές έχουν περισσότερο χαρακτήρα εγκλιματισμού του 32χρονου και πάλι στο κόκπιτ της Formula 1 και στην ταχύτητα των μονοθεσίων, καθώς τα ελαστικά επίδειξης δεν ενδείκνυνται για συμπεράσματα.
Πέραν αυτών, ο Kimi Raikkonen σε δηλώσεις του εμφανίζεται ενθουσιασμένος με την επιστροφή του στο σπορ όπου έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής το 2007 και πρόσφατα δήλωσε ότι δεν ενοχλείται από την έκταση που έχει πάρει στο διεθνή Τύπο η επιστροφή του στη Formula 1, μετά από δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.
Ο Φινλανδός είπε: "Υπάρχει αρκετός θόρυβος στον Τύπο για την επιστροφή μου και ακούστηκαν πολλές φήμες. Δεν με επηρεάζουν. Ορισμένες φορές ακούς ανοησίες και άλλες φορές ακους καλά πράγματα. Το βασικό είναι ότι επέστρεψα επειδή το ήθελα και η ευκαιρία που μου δίνεται με την ομάδα είναι καλή, οπότε είμαι χαρούμενος. Ποτέ δεν πρόσεξα όσα λένε ή σκέφτονται οι άλλοι. Κάνω αυτό που θέλω και όσο είμαι χαρούμενος με αυτό μου αρκεί".
Ο Kimi Raikkonen βρέθηκε στο εργοστάσιο της Lotus (πρώην Renault GP) στο Enstone την Πέμπτη 5/01, ώστε η ομάδα να κατασκευάσει το κάθισμα του μονοθεσίου του και συμπλήρωσε: "Την προηγούμενη φορά που πήγα στο Enstone απλά κάθισα σε ένα αγωνιστικό κάθισμα, όμως αυτή ήταν η πρώτη φορά που μπήκα στο κόκπιτ με το κράνος μου από τον τελευταίο αγώνα του 2009.
Αισθάνθηκα λίγο παράξενα στην αρχή, διότι το κόκπιτ δείχνει λίγο μικρό, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Αυτό μου συνέβαινε και στο παρελθόν, όταν φτιάχναμε το κάθισμά μου - αισθάνεσαι λίγο παράξενα όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο αλλά μετά προσαρμόζεσαι γρήγορα".
auto.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου