H πλαγιόσθηση μπορεί να γίνει με έξι διαφορετικούς τρόπους. Εμείς επιλέξαμε τους τρεις ευκολότερους τρόπους για να ντριφτάρετε χωρίς να χρειάζεστε ιδιαίτερη μεγάλη εμπειρία στο τιμόνι..Πλαγιολίσθηση E-Brake ή Side (με χρήση χειρόφρενου)
Ο πιο εύκολος τρόπος «ντριφταρίσματος». Αυτό που πρέπει να προσέξει ο οδηγός είναι το πόσο και το πότε θα τραβήξει το χειρόφρενο. Για να επιτευχθεί χρειάζεται αρκετή προπόνηση χωρίς κάποια γενική κατάρτιση. Πιο συγκεκριμένα, ο οδηγός φρενάρει κανονικά στο Braking Point, ενώ συνεχίζει να φρενάρει πιο ελαφρά στο turn in, τραβώντας στιγμιαία το χειρόφρενο με πατημένο το πεντάλ του συμπλέκτη. Το πίσω μέρος έχει "ξεκολλήσει" και στο Apex ο οδηγός διορθώνει με το γκάζι και το τιμόνι.
Πλαγιολίσθηση Shift Lock (με κατέβασμα ταχύτητας) Τα εφέ του καπνού από τα λάστιχα κάνουν την εν λόγω πλαγιολίσθηση αρκετά θεαματική. To Shift Lock Drift απαιτεί το κατέβασμα ταχύτητας πριν το Apex και στιγμιαία μάξιμουμ πίεση στο γκάζι. Ο οδηγός φρενάρει και πάλι κανονικά πριν τη στροφή στο Braking Point και ελαφρώς στο turn in, ενώ με στριμμένο τιμόνι κατεβάζει ταχύτητα (από 3η σε 2α), χωρίς να αφήνει το συμπλέκτη.
Στην τεχνική αυτή ο οδηγός πρέπει να αφήσει το συμπλέκτη απότομα, όταν το αυτοκίνητο ευθυγραμμιστεί με το Apex, έτσι ώστε να γυρίσει το πίσω μέρος.
Πλαγιολίσθηση Power Over (Υπερστροφή ισχύος) Ίσως είναι η πιο διαδεδομένη μέθοδος... Εδώ απαιτείται η ισχύ του κινητήρα να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο καθώς ο οδηγός φρενάρει και πάλι στο Breaking Point, ενώ φρενάρει και στη διάρκεια του turn in, χωρίς να πατάει το πεντάλ του γκαζιού, αν δε φτάσει το αυτοκίνητο αργά στο Apex (late Apex) ή στην αρχή του Turn Out.
Εδώ χρειάζεται υπομονή, μέχρι ο οδηγός να πατήσει το γκάζι. Αν ο οδηγός πιέσει το γκάζι στο Apex, υπάρχει πιθανότητα να υπερστρέψει πολύ και θα πρέπει να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο τετ-α-κε.autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου