Cocktail blog

Nissan TeRRA


Οι αποκαλύψεις, από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ενόψει Παρισιού συνεχίζονται και η Nissan μας δίνει μια πρόγευση από το ενδιαφέρον πρωτότυπο, μηδενικών εκπομπών ρύπων και με εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης TeRRA.To Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV) πρωτότυπο crossover της Nissan, θα αποκαλυφθεί στο Παρίσι και σύμφωνα με πληροφορίες, που δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί, μπορεί να είναι ο αντικαταστάτης του xTerra, το οποίο διανύει ήδη τον 8ο χρόνο εμπορικής παρουσίας. Αυτό που επιβεβαιώνουν οι εκπρόσωποι της Nissan, είναι ότι το TeRRA Concept θα αποτελέσει οδηγό, για το επόμενο ηλεκτροκίνητο SUV, μηδενικών ρύπων.


Το Nissan TeRRA ανοίγει το μονοπάτι της βιώσιμης αυτοκίνησης στο πεδίο των SUV, με ένα καινοτόμο σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης μέσω κυψελών καυσίμου (υδρογόνου), καθώς και με μια ασυνήθιστα σπορτίφ και επιβλητική εξωτερική εμφάνιση. Στο εσωτερικό του οχήματος και συγκεκριμένα στη θέση του οδηγού, φιλοξενείται ένα πρωτότυπο ταμπλό οργάνων που παραπέμπει στα γνωστά tablet PCs. Όμως αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο, είναι το γεγονός ότι το σύστημα αυτό είναι φορητό και λειτουργεί ως «έξυπνο κλειδί» : ο οδηγός το «ενσωματώνει» κατά την είσοδό του στο όχημα και το αφαιρεί όταν εξέρχεται από αυτό.  Όταν το εν λόγω  σύστημα βρίσκεται στο εσωτερικό του TeRRA, το «tablet» εμφανίζει το  ταχύμετρο και όλες τις απαραίτητες, για το όχημα, ενδείξεις. Επιπλέον,  μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί για την  ψυχαγωγία των επιβατών, την επικοινωνία με τηλέφωνο / internet, καθώς και για την πλοήγηση. Έξω από το αυτοκίνητο το «tablet» εκτός του ότι παρέχει όλες τις λειτουργίες που θα περιμέναμε από μια τέτοια συσκευή, παραμένει συνεχώς σε επαφή και με το αυτοκίνητο.

Σε ότι αφορά το μηχανολογικό κομμάτι, το TeRRA τροφοδοτεί με κίνηση τους εμπρός τροχούς με το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα που συναντάται στο Nissan LEAF. Σε κάθε πίσω τροχό,  έχει ενσωματωθεί ένας ηλεκτροκινητήρας που προσφέρει την απαραίτητη ισχύ όταν απαιτείται,  ανάλογα με τις ανάγκες.  Καθώς δεν υπάρχουν άξονες κίνησης για τους  πίσω τροχούς, το πάτωμα του αυτοκινήτου είναι επίπεδο, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο τη βέλτιστη εργονομία στην καμπίνα και στον χώρο φόρτωσης αποσκευών. Κάτω από το καπό, φιλοξενείται μια συστοιχία κυψελών καυσίμου υδρογόνου της Nissan : μια επίπεδη, ιδιαίτερα συμπαγής μονάδα που διαθέτει την κορυφαία, σε παγκόσμια κλίμακα, ισχύ των 2.5 kW / L.autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: