Cocktail blog

Διάφορες εξυπνάδες και ευφυολογήματα σε αποφθεγματικό στυλ


Άνθρωπος
Αν ο άνθρωπος έχει εξελιχθεί από μαϊμούδες και πιθήκους, τότε γιατί έχουμε ακόμα μαϊμούδες και πιθήκους;
Τελικά έμαθα τι ξεχωρίζει τον άνθρωπο από τα ζώα: οικονομικά προβλήματα.
Ο άνθρωπος είναι το μόνο ζώο που τρώει χωρίς να πεινάει, πίνει χωρίς να διψάει και μιλάει χωρίς να έχει τίποτα να πει.
  
  Κόσμος & Σύμπαν
Όλος κόσμος υπήρξε ένα στρείδι για μένα, αλλά χρησιμοποίησα λάθος πιρούνι.
(Παρωδεί παρόμοιο αφορισμό του Σαίξπηρ)
Η θεωρία του «Μπιγκ Μπανγκ» δεν λαμβάνει υπόψη της το μπανγκ. Δεν λέει τίποτε για το τι έκανε μπανγκ, γιατί έκανε μπανγκ, πώς έκανε μπανγκ και, τελικά, αν πραγματικά έκανε ποτέ μπανγκ.
Ανώνυμος
(Το "big bang" είναι θεωρία γα τη δημιουργία του Σύμπαντος)
Αν είναι αλήθεια ότι το ανθρώπινο είδος είναι το μόνο στο σύμπαν, τότε πρέπει να πω ότι το σύμπαν είχε μάλλον χαμηλούς στόχους και ότι συμβιβάστηκε με πολύ λίγα.
Αν ο κόσμος είναι μια θεατρική σκηνή, πού ακριβώς κάθεται το κοινό;
Στην αρχή δεν υπήρχε τίποτα, το οποίον εξερράγη.
Μπροστά στα θαύματα του σύμπαντος αισθάνομαι ένα τίποτα.
Καλύτερα να γυρίσω στο γραφείο.
Ο κόσμος είναι μικρός, αλλά δεν θα ήθελα να έπρεπε να τον βάψω.
  
  Συνείδηση
Η καθαρή συνείδηση είναι σαν το καθαρό χρυσάφι: όσο πιο καθαρή, τόσο πιο υψηλή η τιμή πώλησης.
Η συνείδησή του ήταν πεντακάθαρη. Δεν την είχε χρησιμοποιήσει ποτέ.
  
  Ζωή
Γεννιόμαστε γυμνοί, βρόμικοι και πεινασμένοι. Τα πράγματα, στη συνέχεια, γίνονται ακόμα χειρότερα.
Αυτοκόλλητο αυτοκινήτου
Η ζωή είναι ωραία, αλλά τα ‘χει με άλλον!
Ανώνυμος
Η ζωή είναι μια κληρονομική ασθένεια.
Ανώνυμος
Κάποιοι άνθρωποι πρόκειται να αφήσουν το σημάδι τους σ’ αυτόν τον κόσμο. Εγώ μάλλον θ’ αφήσω λεκέ.
Ανώνυμος
Για να γράφεις για τη ζωή πρέπει κάπου-κάπου να ζεις κιόλας. Τι σπαστικό χάσιμο χρόνου!
Να ζεις με τέτοιον τρόπο ώστε να μην έχεις πρόβλημα να πουλήσεις τον παπαγάλο σου στον κουτσομπόλη της γειτονιάς.
Αν οι άνθρωποι επικεντρώνονταν σε αυτά που πραγματικά έχουν σημασία στη ζωή, θα σημειωνόταν έλλειψη καλαμιών ψαρέματος.
Σκοπεύω να ζήσω για πάντα ή να πεθάνω στην προσπάθειά μου να το πετύχω.
Το πρόβλημα με τη ζωή είναι ότι δεν έχει μουσική υπόκρουση.
Ανώνυμος
Οι άνθρωποι ζουν πια περισσότερα χρόνια, εξέλιξη που κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου να γίνει δυνατή η αποπληρωμή των τριακονταετών στεγαστικών δανείων.
Δώστε μου τις πολυτέλειες της ζωής και μπορώ να αντέξω χωρίς τα αναγκαία.
Η ζωή μου δεν έχει σκοπό, δεν έχει κατεύθυνση, δεν έχει στόχο, δεν έχει νόημα, και όμως είμαι ευτυχισμένος. Δεν μπορώ να το καταλάβω. Τι κάνω σωστά;
Η ζωή δεν μιμείται την τέχνη. Μιμείται την κακή τηλεόραση.
Κανένας δεν πεθαίνει παρθένος· η ζωή τους πηδάει όλους.
Ανώνυμος
  
  Θάνατος
Δεν είναι που με τρομάζει ο θάνατος. Απλώς, δεν θα ήθελα να είμαι παρών όταν θα συμβεί.
Η γιαγιά μου ήταν πολύ σκληρή γυναίκα. Έθαψε τρεις συζύγους και οι δύο από αυτούς απλώς έπαιρναν έναν υπνάκο.
Στην πόλη, μια κηδεία είναι ενόχληση για την κυκλοφορία. Στην επαρχία, είναι ένα είδος δημόσιας διασκέδασης.
Κάθε αποχωρισμός είναι ένας μικρός θάνατος, αλλά κάθε θάνατος είναι ένας μεγάλος αποχωρισμός.
Θα έδινα και τη ζωή μου γι’ αυτήν τη χώρα, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα ‘ρθει κανένας στην κηδεία μου.
Δεν έχω το περιθώριο να πεθάνω. Είμαι πλήρως κλεισμένος για παραστάσεις.
Η αθανασία είναι λίγο απίθανη, το ξέρω. Αλλά κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή.
Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος. Το 90% των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.
Ο πρώτος άνθρωπος που πέθανε πρέπει να ένοιωσε πολύ μεγάλη έκπληξη
Ελπίζω όταν πεθάνω οι άνθρωποι να λένε για μένα: «κοίτα να δεις φίλε μου, αυτός ο τύπος μου χρωστούσε ένα σωρό λεφτά».
Οι φόροι και ο θάνατος θα υπάρχουν πάντα. Ο θάνατος όμως δεν γίνεται χειρότερος κάθε χρόνο.
Ανώνυμος
Είτε είναι νεκρός είτε το ρολόι μου έχει σταματήσει.
Θέλω έναν παπά, έναν ραβίνο και έναν προτεστάντη πάστορα. Θέλω να μοιράσω τις πιθανότητές μου.
(στο νεκροκρέβατό του)
Ο πατέρας μου πάντα έλεγε ότι ο θάνατος είναι ένας ύπνος… αλλά, όπως το βλέπω εγώ, είναι πολύ πιο δύσκολο να σηκωθείς το πρωί.
Το κακό με τον παράδεισο είναι ότι πας εκεί μόνο με νεκροφόρα.
Το πότε θα πεθάνεις είναι σαν το μεγάλο δάκτυλο του ποδιού σου... Δεν είναι στο χέρι σου.
  
  Μεταφυσική
Πόσοι από σας πιστεύετε στην τηλεκίνηση; Σηκώστε το χέρι μου.
Δεν πιστεύω στην αστρολογία. Είμαι τοξότης, και δεν πιστεύουμε σ’ αυτά.
Η γυναίκα μου είναι ζώδιο της γης. Εγώ είμαι ζώδιο του νερού. Μαζί είμαστε ζώδιο της λάσπης.
Τα UFO δεν υπάρχουν. Τα αγνώστου ταυτότητος ιπτάμενα αντικείμενα δεν είναι παρά παραισθήσεις που δημιουργούνται εξ αποστάσεως από τους εξωγήινους.
  
  Θρησκεία & Θεός
Αν υπάρχει Θεός, τη βάψαμε.
Ανώνυμος
Κάθε γενιά θρησκόληπτων θέλει να πιστεύει ότι το τέλος του Κόσμου ή η Δευτέρα Παρουσία θα συμβεί επί των ημερών της. Ανέκαθεν, σε όλες τις εποχές, υπήρχε ένα τέτοιο φιλοθεάμον κοινό.
Πάντα αναρωτιόμουν αν υπάρχει Θεός. Τώρα το ξέρω, και είμαι εγώ.
Άθεος είναι κάποιος που πιστεύει ότι ο Θεός δεν θα κάνει τίποτε για να διαταράξει τη δυσπιστία του.
Μη με αναγκάσετε να ‘ρθω εκεί κάτω.
Τα καλά νέα είναι ότι ο Ιησούς επιστρέφει. Τα κακά νέα είναι ότι είναι πραγματικά τσαντισμένος.
Σκέψου να έχουμε διαλέξει τον λάθος θεό. Κάθε φορά που πάμε εκκλησία, απλά τον κάνουμε όλο και πιο έξαλλο!
Έχε το νου σου: ο Θεός ξέρει τα πάντα για σένα.
Αυτοκόλλητο αυτοκινήτου
Αν ο Χριστός είχε σκοτωθεί 20 χρόνια πριν, τα χριστιανόπουλα θα φορούσαν μικρές ηλεκτρικές καρέκλες στο λαιμό τους αντί για σταυρούς.
Ο Θεός σωπαίνει. Τώρα αν μπορούσε και ο άνθρωπος να βγάλει το σκασμό…
Αν η απόλυτη εξουσία διαφθείρει απόλυτα, πως εφαρμόζεται αυτό στην περίπτωση του Θεού;
George Deacon
Άγιος: Ένας νεκρός αμαρτωλός διορθωμένος και αναθεωρημένος.
Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο μόνο και μόνο για να ακούσει κάποιον έπαινο για αυτά που έκανε εκείνες τις πέντε μέρες…
Αρχιεπίσκοπος: χριστιανός ιερέας που κατόρθωσε να ανέβει στην ιεραρχία ψηλότερα από τον Ιησού Χριστό.
  
  Προσευχή
Όταν ήμουν παιδί, προσευχόμουν στο Θεό για ένα ποδήλατο. Μετά κατάλαβα ότι ο Θεός δεν δουλεύει έτσι, γι’ αυτό έκλεψα ένα ποδήλατο και προσευχήθηκα στο Θεό για να με συγχωρέσει.
Καλό είναι να διαβάζουμε την πρόγνωση του καιρού πριν προσευχηθούμε για βροχή.
  
  Πίστη
Ισχυρίζομαι ότι μία εκκλησία με αλεξικέραυνο στη στέγη, δηλώνει έλλειψη πίστης.
Πίστη: Το να αποδέχεσαι άνευ αποδείξεων, τα λεγόμενα κάποιου, που μιλά άνευ γνώσεων, για πράγματα άνευ προηγουμένου.
-«Μπαμπά δεν πιστεύω σε τίποτα»
-«Κωλόφαρδε!»
  
  Αθεΐα
Κάποτε ήθελα να γίνω άθεος, αλλά τα παράτησα. Δεν έχουν αργίες.
Η ζωή στο Λούμποκ του Τέξας μου έμαθε 2 πράγματα: Το ένα είναι ότι ο Θεός μας αγαπάει και θα καούμε στα καζάνια της κόλασης. Το άλλο είναι ότι το σεξ είναι το πιο απαίσιο και βρώμικο πράγμα στη γη και πρέπει να το φυλάμε για κάποιον που αγαπάμε αληθινά.
Το μόνο κακό με το να είσαι άθεος είναι ότι δεν έχεις κανέναν να επικαλεστείς στη διάρκεια ενός οργασμού.
Ανώνυμος
Αν η αθεΐα είναι θρησκεία, τότε η φαλάκρα είναι χρώμα βαφής μαλλιών.
Mark Schnitzius
Αν ήμουν θεός, ίσως θα ήμουν ο μόνος που δεν θα πίστευα σε μένα.
Στην αρχή, ο Θεός δεν ήξερε ότι ήταν Θεός, διότι ήταν εντελώς μόνος. Για να ξέρεις ότι είσαι Θεός, πρέπει να υπάρχουν δύο: ένας που θα είναι Θεός και ο άλλος που θα λέει «Θεέ μου».
Ο σκύλος μου είναι άθεος. Δεν πιστεύει πια σε μένα.
  
  Παράδεισος
Αν δεν μπορώ να καπνίσω πούρα στον Παράδεισο, δεν θα πάω.
Όταν κάνεις μια καλή πράξη, να παίρνεις απόδειξη για την περίπτωση που ο Παράδεισος είναι κάτι σαν την Εφορία.
Ανώνυμος
Χρησιμότητα είναι όταν έχεις ένα τηλέφωνο, πολυτέλεια είναι όταν έχεις δύο, αφθονία όταν έχεις τρία και παράδεισος όταν δεν έχεις κανένα.
Στην εποχή του παραδείσου, ο διάβολος έκανε τη γυναίκα να ντυθεί, σήμερα την κάνει να γυμνώνεται... Αλίμονο! Κι αυτός ο διάβολος διεφθάρη από τότε.
Το κακό με τον παράδεισο είναι ότι πας εκεί μόνο με νεκροφόρα.
  
  Κόλαση
Δεν είμαι κακός άνθρωπος. Δουλεύω σκληρά και αγαπάω τα παιδιά μου. Γιατί λοιπόν να ξοδέψω μισή Κυριακή ακούγοντας ότι θα πάω στην κόλαση;
Ο παράδεισος είναι ένας Βρετανός αστυνομικός, ένας Γάλλος μάγειρας, ένας Γερμανός μηχανικός, ένας Ιταλός εραστής και την οργάνωση έχουν οι Ελβετοί. Η κόλαση είναι ένας Βρετανός μάγειρας, ένας Γάλλος μηχανικός, ένας Γερμανός αστυνομικός, ένας Ελβετός εραστής και την οργάνωση έχουν οι Ιταλοί .
Ανώνυμος
  
  Διάβολος
Μια δικαιολογία για τον διάβολο: ξέρουμε μόνο τη μια πλευρά της ιστορίας και είναι ο Θεός που έγραψε το βιβλίο.
Στην εποχή του παραδείσου, ο διάβολος έκανε τη γυναίκα να ντυθεί, σήμερα την κάνει να γυμνώνεται... Αλίμονο! Κι αυτός ο διάβολος διεφθάρη από τότε.
  
  Χρόνος
Τα καλλυντικά μπορούν να βελτιώσουν τη μητέρα-φύση αλλά δεν μπορούν να ξεγελάσουν τον πατέρα-χρόνο.
Σκοπεύω να ζήσω για πάντα και, μέχρι στιγμής, τα καταφέρνω.
Αν σ’ αρέσει να κυνηγάς γκόμενες, πρέπει να ξέρεις ότι χρειάζεσαι χρόνο και χρήμα. Ως γνωστόν όμως, ο χρόνος είναι χρήμα. Συνεπώς, χρειάζεσαι μόνο χρήμα, αλλά περισσότερο.
Πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε, όσο πιο σύντομα μπορούμε. Είμαστε σε έναν αγώνα δρόμου με το χρόνο, μέχρι που να μείνουμε από λεφτά.
  
  Μέλλον
Ποτέ μην ανησυχείς για αύριο. Αύριο μπορεί να κληρονομήσεις ένα εκατομμύριο δολάριο ή να βρεθείς κάτω από τις ρόδες ενός φορτηγού. Ή αφού κληρονομήσεις ένα εκατομμύριο δολάρια, να βρεθείς κάτω από τις ρόδες ενός φορτηγού.
Ανώνυμος
Είναι δύσκολο να κάνεις προβλέψεις, ειδικά για το μέλλον.
Το εργοστάσιο του μέλλοντος θα έχει μόνο δύο υπαλλήλους: έναν άνθρωπο και έναν σκύλο. Ο άνθρωπος θα είναι εκεί για να ταΐζει το σκύλο. Ο σκύλος θα είναι εκεί για να εμποδίζει τον άνθρωπο να αγγίζει τα μηχανήματα.
-Πιστεύετε πως τα εγγόνια μας θα δούνε καλύτερες μέρες;
-Ξέρω κι εγώ; Είναι ικανά για όλα αυτά τα μαλακισμένα
  
  Παιδική Ηλικία
O πατέρας μου μ’ έχει δείρει μόνο μια φορά. Άρχισε το Σεπτέμβριο του 1945 και τέλειωσε το Mάρτιο του 1956.
Περνάμε τους δώδεκα πρώτα μήνες της ζωής των παιδιών μας μαθαίνοντάς τους να περπατάνε και να μιλάνε, και τους επόμενους δώδεκα λέγοντάς τους να κάτσουν κάτω και να βγάλουν το σκασμό.
  
  Ηλικίες
Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι, αλλά δεν σου φαίνεται.
Ανώνυμος
Το μυστικό για να μένεις νέα είναι να ζεις τίμια να τρως αργά και να λες ψέματα για την ηλικία σου.
Μέση ηλικία είναι όταν μεταξύ δύο πειρασμών διαλέγεις αυτόν που θα σου επιτρέψει να γυρίσεις σπίτι νωρίτερα.
Τα γενέθλια κάνουν καλό. Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι άνθρωποι που έχουν περισσότερα γενέθλια, ζουν περισσότερο.
Είπε ότι πλησίαζε τα σαράντα και αναρωτήθηκα από ποια κατεύθυνση.
Αν ζήσεις μέχρι τα εκατό, τα κατάφερες. Πολύ λίγοι άνθρωποι πεθαίνουν μετά απ’ αυτήν την ηλικία.
Το να αποσύρεσαι στα 65 είναι γελοίο. Εγώ στα 65 μου είχα ακόμη σπυράκια.
Η εφηβική ηλικία είναι το τελευταίο στάδιο της ζωής που χαίρεσαι όταν ακούς ότι το τηλεφώνημα είναι για σένα.
Η πραγματική ηλικία του ανθρώπου είναι αυτό που αισθάνεται μέσα του.
Τότε είμαι νεκρός.
Οι άντρες φτάνουν στην σεξουαλική τους ακμή στα δεκαοκτώ. Οι γυναίκες στα τριάντα πέντε. Δεν έχετε την αίσθηση ότι ο Θεός μας κάνει πλάκα;
  
  Νεότητα
Η ανεργία των νέων αυξήθηκε.
Μα τι διάολο ρε γαμώ το, δεν γερνάνε ποτέ;
  
  Γηρατειά
Καταλαβαίνεις ότι γέρασες όταν στα γενέθλιά σου τα κεριά κοστίζουν περισσότερο από την τούρτα.
Η ηλικία δεν είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα. Ο καθένας μπορεί να γίνει γέρος. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι απλά να ζήσεις πολύ.
Μέσα σε κάθε γέρο υπάρχει ένας νέος που αναρωτιέται τι στο καλό συνέβη.
Πρώτα ξεχνάς ονόματα, μετά ξεχνάς πρόσωπα, μετά ξεχνάς να ανεβάσεις το φερμουάρ και στο τέλος ξεχνάς να το κατεβάσεις.
Οι γέροι δεν πρέπει να τρώνε υγιεινές τροφές, αλλά αντιθέτως όσα περισσότερα συντηρητικά μπορούν.
Το να κοιμάσαι στο τιμόνι είναι η πιο σίγουρη μέθοδος για να μη γεράσεις ποτέ.
Ανώνυμος
Σε ένα επίσημο δείπνο, το άτομο που βρίσκεται πλησιέστερα στο θάνατο θα πρέπει πάντα να κάθεται στη θέση που είναι πιο κοντά στην τουαλέτα.
Σκεφτόμουν γιατί οι άνθρωποι φαίνεται να διαβάζουν πολύ περισσότερο τη Βίβλο καθώς γερνούν. Μετά το βρήκα: ετοιμάζονται για τις εισαγωγικές τους εξετάσεις.
Στην ηλικία μου, τα λουλούδια με τρομάζουν.
Είμαι ευτυχής που βρίσκομαι εδώ. Για να είμαστε ειλικρινείς, στα 98, είμαι ευτυχής να βρίσκομαι οπουδήποτε.
Όταν ήμουν νέος η Νεκρά Θάλασσα ήταν απλώς άρρωστη.
Το σεξ στα 90 είναι σα να προσπαθείς να χτυπήσεις την μπάλα του μπιλιάρδου με σχοινί.
Είναι τόσο γέρος, που η ομάδα αίματός του έχει αποσυρθεί.
  
  Καθυστέρηση
Έχω προσέξει πως οι άνθρωποι που έρχονται καθυστερημένα είναι κατά κανόνα πολύ πιο χαρούμενοι από αυτούς που πρέπει να τους περιμένουν.
  
  Τέλος
Αυτό που με κρατάει στη ζωή είναι ότι δε θέλω να χάσω το τέλος του κόσμου.
  
  Οικολογία
Τι πρέπει να κάνει κανείς αν δει ένα ζώο που απειλείται με εξαφάνιση να τρώει ένα φυτό που απειλείται με εξαφάνιση;
  
  Φύση & Περιβάλλον
Στη Σαχάρα κάνει τόση ζέστη, ώστε οι κάτοικοί της αναγκάζονται να ζουν αλλού.
Μαθητικός μαργαρίτης
Οι πόλεις έπρεπε να χτίζονται στην εξοχή, όπου ο αέρας είναι πιο καθαρός.
Η απόδειξη ότι ο άνθρωπος είναι το ευγενέστερο από όλα τα πλάσματα, είναι το γεγονός ότι κανένα άλλο πλάσμα δεν το αρνήθηκε.
  
  Καιρός
Όλοι μιλούν για τον καιρό, αλλά κανένας δεν κάνει τίποτα γι’ αυτό.
Είναι καλοκαίρι στην Ιρλανδία όταν η βροχή γίνεται πιο ζεστή.
Στη Μινεσότα είναι τόσο κρύο κάποια βράδια, που πρέπει να φορέσεις δυο προφυλακτικά.
Καλό είναι να διαβάζουμε την πρόγνωση του καιρού πριν προσευχηθούμε για βροχή.
Γιατί στους τυφώνες δίνονται γυναικεία ονόματα;
Γιατί έρχονται θερμοί και υγροί και φεύγουν με σπίτια και αυτοκίνητα.
Ανώνυμος
(βεβαίως τώρα πλέον δίνουν και αντρικά ονόματα στους τυφώνες)
Δεν έχει σημασία ποια είναι η θερμοκρασία στο δωμάτιο. Είναι πάντα θερμοκρασία δωματίου.
  
  Φως
Η γυναίκα μου φοβόταν το σκοτάδι. Μετά, με είδε γυμνό και τώρα φοβάται το φως.
Λένε πως αντί να καταριέσαι το σκοτάδι, καλύτερα να ανάψεις ένα κερί. Δεν λένε τίποτε για την περίπτωση που καταριέσαι την έλλειψη κεριών.
Στην αρχή υπήρχε το χάος. Και ο Θεός είπε: «Γενηθήτω φως». Και έγινε φως. Έτσι, πάλι δεν υπήρχε τίποτα, αλλά μπορούσες να το δεις καλύτερα.
Το φως νομίζει ότι ταξιδεύει ταχύτερα από οτιδήποτε, αλλά κάνει λάθος. Όσο γρήγορα και να ταξιδέψει το φως, βρίσκει το σκοτάδι να έχει φτάσει εκεί πρώτο και να το περιμένει.
  
  Ήλιος
Μια μέρα χωρίς ήλιο είναι, ως γνωστόν, νύχτα.
  
  Γη
Μετά από μια ματιά σ’ αυτόν τον πλανήτη, ένας επισκέπτης από το διάστημα θα έλεγε: «θέλω να δω αμέσως τον υπεύθυνο».
  
  Νερό
Δεν πίνω ποτέ νερό. Αυτό το πράγμα σκουριάζει τους σωλήνες.
Δεν πίνω ποτέ νερό εξαιτίας των σιχαμερών πραγμάτων που τα ψάρια κάνουν σ’ αυτό.
(σε μια άλλη εκδοχή:"fish fuck in it!")
  
  Νύχτα
Μια μέρα χωρίς ήλιο είναι, ως γνωστόν, νύχτα.
  
  Ζώα
Όποιος πιστεύει ότι είναι εύκολο να κάνεις λεφτά με τα άλογα, προφανώς ασχολείται με σκυλιά.
Όποιος δεν ξέρει τι γεύση έχει το σαπούνι, προφανώς δεν δοκίμασε ποτέ να λούσει ένα σκύλο.
Η διαφορά ανάμεσα στη συμμετοχή και στη δέσμευση είναι σαν τα αυγά με μπέικον. Η κότα συμμετέχει, το γουρούνι δεσμεύεται.
Ανώνυμος
Οι γάτες είναι πιο έξυπνες από τα σκυλιά. Είδατε ποτέ οχτώ γάτες να τραβάνε ένα έλκηθρο στο χιόνι;
Προτιμώ ένα σκύλο από μια γυναίκα. Δεν μιλάει και έχει ήδη γούνα.
Ανώνυμος
Τι πρέπει να κάνει κανείς αν δει ένα ζώο που απειλείται με εξαφάνιση να τρώει ένα φυτό που απειλείται με εξαφάνιση;
Θέλεις ένα φίλο στην Ουάσινγκτον; Πάρε ένα σκύλο.

Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Μου αρέσουν τα γουρούνια. Οι σκύλοι μας θεωρούν ανώτερους. Οι γάτες μας θεωρούν κατώτερους. Τα γουρούνια μας φέρονται σαν ίσος προς ίσο.
Μια φωνή μέσα μου έλεγε: «ηρέμησε, δεν είσαι ο πρώτος γιατρός που κοιμάται με έναν ασθενή του!» και μια άλλη απαντούσε: «μα είσαι κτηνίατρος!»
Το αγαπημένο μου ζώο είναι το φιλέτο.
Οι καμήλες καλπάζουν ρίχνοντας τα πόδια τους όσο πιο μακριά από το σώμα τους μπορούν, και μετά τρέχουν να τα προλάβουν.
Τα κατοικίδια ζώα είναι μεγάλη βοήθεια σε περιόδους έντασης. Και σε περιόδους πείνας επίσης, βεβαίως.
Πουλί: «Έπεσε επιδημία στο δάσος»
Γύπας:«Ω θεέ μου! Πάει η δίαιτά μου!»
Ο πρώτος πίθηκος που έγινε άνθρωπος διέπραξε έγκλημα εναντίον του είδους του.


Δεν υπάρχουν σχόλια: