Μια επιχείρηση που αναλύει ό,τι συζητιέται στο Twitter για τηλεοπτικά σόου και επιχειρήσεις και εμπορεύεται τις αναλύσεις της, αγοράζει το Twitter. Το κοινωνικό δίκτυο των 140 χαρακτήρων με 200 εκατομμύρια μέλη θα καταβάλλει 100 εκατομμύρια δολάρια για να εξαγοράσει την Bluefin Labs, το μεγαλύτερο ποσό που έχει ποτέ διαθέσει για εξαγορά η εταιρεία.
Η είδηση, που έγινε γνωστή το βράδυ της Δευτέρας από το Business Insider,επιβεβαιώθηκε από το Twitter.
Έξι εβδομάδες νωρίτερα είχε προηγηθεί κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν Twitter και Nielsen για την υπηρεσία Nielsen Twitter TV Rating, η οποία απευθύνεται σε τηλεοπτικά δίκτυο και διαφημιστές. Τον Νοέμβριο 2012, η Nielsen κια μια από τις κοινοπραξίες της, η NM Incite, αγόρασε έναν μικρότερο ανταγωνιστή της Bluefin, την SocialGuide, η τεχνολογία της οποίας πρόκειται να αξιοποιηθεί στην παροχή της υπηρεσίας Nielsen TV rating που θα αρχίσει να παρέχεται το φθινόπωρο του 2013.
Δείτε την λίστα που παράγει η Bluefin Labs, στην οποία εμφανίζονται οι πιο «κοινωνικές» φίρμες την τελευταία εβδομάδα, συνδυάζοντας την τηλεοπτική προβολή των μηνυμάτων τους με τα σχόλια που ενδεχομένως προκάλεσαν στα κοινωνικά δίκτυα.news.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου