Cocktail blog

Scarlett Johansson: «Δεν θέλω να είμαι πλέον αντικείμενο του πόθου»

Τον τίτλο της αφελούς sexy γυναίκας αποποιείται η Scarlett Johansson, λίγο πριν γίνει μητέρα, καθώς δεν την ενδιαφέρει να είναι μια ζωή το αντικείμενο του πόθου! Η λαμπερή σταρ του Χόλιγουντ, η οποία διανύει τον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης της από τη σχέση της με τον Γάλλο δημοσιογράφο Romain Dauriac, δήλωσε σε συνέντευξη της στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού «The Wall Street Journal»: «Δεν θέλω να είμαι πλέον η αφελής sexy γυναίκα. Είναι ωραία η λάμψη, αλλά δεν με ενδιαφέρει να είμαι μια ζωή το αντικείμενο του πόθου. Γιατί αυτό δεν διαρκεί».Η 29χρονη ηθοποιός εξομολογήθηκε ε ότι αυτό που την ενδιαφέρει πλέον, είναι να έχει μια αξιόλογη καριέρα, την οποία θα μπορεί να συνδυάσει με την οικογενειακή ζωή. «Θέλω να μπορώ να ισορροπήσω καριέρα και οικογένεια, ώστε να μπορώ να μεγαλώσω τα παιδιά μου, αλλά και να κάνω μια ταινία το χρόνο, ή έστω να δουλεύω μόνη μου, και να κάνω θέατρο. Θέλω να μπορώ να τα έχω και να τα κάνω όλα! Αν και ακούγεται εγωιστικό. Μου φαντάζει αγχωτικό να μην μπορείς να περάσεις χρόνο με την
οικογένεια σου, επειδή συνεχώς κυνηγάς την επιτυχία».Μάλιστα όπως είπε, γνωρίζει καλά πως θα πρέπει να κάνει και μερικές θυσίες:«Δεν είναι εύκολο να είσαι εργαζόμενη μητέρα», αποκαλύπτοντας  παράλληα ότι «στα άμεσα σχέδια μας, είναι κάποια στιγμή να παντρευτούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: