Cocktail blog

Hullsquared;εντυπωσιακό - σκάφος έρχεται να ταράξει τα νερά

Ένα νέο - και μάλιστα εντυπωσιακό - σκάφος έρχεται να ταράξει τα νερά, προσφέροντας μια ιδιαίτερη επιλογή, τόσο στους λάτρεις των παράκτιων ταξιδιών όσο και στους οπαδούς των ημερήσιων αποδράσεων. Ο λόγος για το Hullsquared, ένα δίγαστρο μοντέλο το οποίο είναι σε θέση να προσφέρει γρήγορους πλόες σε πέντε συνολικά ναβάτες που δύναται να φιλοξενήσει.
Μπορεί τα δίγαστρα σκάφη - τα επονομαζόμενα καταμαράν - να μην αποτελούν κάτι νέο, για το χώρο όμως των μηχανοκινήτων σκαφών αναψυχής η Hullsquared προσφέρει μια
«φρέσκια» πρόταση η οποία συγκεντρώνει όλα τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τις δύο γάστρες. Και εξηγούμαστε:

Ένα δίγαστρο σκάφος αποτελεί μια ελκυστική διάταξη, αφού αυξάνει τον ωφέλιμο χώρο ενώ καλών εχόντων των καιρικών συνθηκών προσφέρει και υψηλή ευστάθεια. Τα εν λόγω σκάφη ωστόσο διαθέτουν αυξημένο βάρος που προκύπτει από τη μεγαλύτερη επιφάνεια του συνδετικού καταστρώματος καθώς επίσης και από την ύπαρξη δύο γαστρών, με επακόλουθο την αύξηση της βρεχάμενης επιφάνειας. Ως αποτέλεσμα, τα καταμαράν έχουν μεγαλύτερη αντίσταση στις χαμηλές ταχύτητες, η οποία όμως παύει να ισχύει στις υψηλές ταχύτητες όπου τα καταμαράν αποκτούν ένα σημαντικό πλεονέκτημα.

Στην περίπτωση του Hullsquared προκύπτει ένα επιπλέον πλεονέκτημα εξαιτίας της γεωμετρίας των δύο γαστρών η οποία είναι ασύμμετρη, επηρεάζοντας τόσο την αντίσταση όσο και τις επιδόσεις στις οποίες μάλιστα συνδράμουν και οι αναβαθμίδες (steps).

Αφού λοιπόν οι κατασκευαστές προσέδωσαν τα κατάλληλα χαρακτηριστικά ώστε το σκάφος να μπορεί να επιτύχει σημαντικές επιδόσεις έδωσαν τη σκυτάλη στους σχεδιαστές οι οποίοι δημιούργησαν ένα καλαίσθητο σύνολο στο πνεύμα της χρήσης του. Και για δεύτερη φορά εξηγούμαστε:

Με δεδομένα τα ημερήσια ταξίδια, το Hullsquared διαθέτει μια αφαιρετική προσέγγιση, εστιάζοντας σε αυτά που έχουν πραγματική σημασία. Έτσι, το εσωτερικό του εξοπλίζεται με πέντε αποκλειστικά καθίσματα, δύο στην εμπρόσθια και τρία στην πίσω ζώνη, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή στήριξη στους ισάριθμους επιβάτες ενώ για τον πλοηγό έχει σχεδιαστεί ένα πιλοτήριο το οποίο διαθέτει μια αίσθηση αποκλειστικής απόλαυσης που δεν περιορίζεται σε μία άψογη, αλλά στεγνή λειτουργικότητα. Τα όργανα πλοήγησης είναι αναλογικά και κατά τέτοιο τρόπο τοποθετημένα ώστε ο πλοηγός να παίρνει τις απαραίτητες πληροφορίες με μια ματιά, ενώ στο χώρο μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού βρίσκεται μια κομψή βάση η οποία φιλοξενεί επιμελώς τόσο τον ηλεκτρικό πίνακα όσο και έναν χρηστικό χώρο αποθήκευσης.

Τη διάταξη στο εσωτερικό που παραπέμπει ευθέως σε αυτή ενός αυτοκινήτου επιδόσεων, συμπληρώνουν τα κομβία διακοπής / εκκίνησης του κινητήρα στην κονσόλα που πλαισιώνουν το gps.

Αφήσαμε για το τέλος τις επιδόσεις οι οποίες επιτυγχάνονται διαμέσου ενός εξωλέμβιου κινητήρα ισχύος από 250 έως 300 ίππους και είναι σε θέση να προσφέρει εύκολα στο σκάφος μια ταχύτητα που κυμαίνεται περί τα 50 μίλια, κρατώντας την κατανάλωση στ 1,2 λίτρα / μίλι. Οι επιδόσεις αυτές, φαίνεται να συνδυάζονται ιδανικά με το… στερεοφωνικό συγκρότημα της Kenwood που υπερθεματίζει τις αισθήσεις αυξάνοντας την αδρεναλίνη! Όσο για τις ελλείψεις του, είναι εύκολα αντιληπτή η απουσία ενός καθρέπτη στο ενδιάμεσο του παρμπρίζ! Και αν κάποιος αναρωτηθεί για τη χρηστικότητα του εν λόγω καθρέπτη μπορούμε να τον παραπέμψουμε σε ένα Riva το οποίο κάνει χρήση αυτού του εξαρτήματος, με πιθανότερο λόγο ύπαρξης τις αισθήσεις!

Για περισσότερες και πιο χρηστικές πληροφορίες αναμένουμε την επίσημη παρουσίαση του σκάφους στα ελληνικά ύδατα η οποία έχει προγραμματιστεί μέσα στον Ιούνη, και θα προκύψουν και οι θαλάσσιες δοκιμές του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: