Cocktail blog

Σπυροπούλου στους συνεργάτες της: Είστε ένα τίποτα!

 Ο κακός χαμός φαίνεται ότι έγινε την προηγούμενη εβδομάδα σε συνάντηση της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου με την ομάδα της για τη θεματολογία της εκπομπής «Σπίτι μου Σπιτάκι μου». Η νεαρή παρουσιάστρια -όπως διαβάζουμε στο toratora- έχασε τον έλεγχο και δεν ήξερε τι έλεγε!



Η Σπυροπούλου φαίνεται ότι επιτέθηκε στην ομάδα - για την οποία εργάζεται σκληρά επειδή είναι «βιοπαλαίστρια» όπως η ίδια δηλώνει - με απρεπείς χαρακτηρισμούς, βωμολοχίες και εκτοξεύοντας απειλές τύπου «Όλοι θα φύγετε, μόνο εγώ θα μείνω».

Γενικά η συμπεριφορά της παρουσιάστριας φημολογείται ότι είναι απαράδεκτη και κάθε φορά που δεν ικανοποιούνται οι απαιτήσεις της εκτοξεύει απειλές και φαρμακερές ατάκες απείρου κάλλους, όπως:

«Είστε ένα τίποτα όλοι! Είστε εδώ γιατί εγώ γουστάρω»
«Όλα αρχίζουν και τελειώνουν σε εμένα.
«Στο @@@@ μου, όποιος δεν γουστάρει. Είστε όλοι αναλώσιμοι»
«Αν θέλετε αυτά να τα κάνετε αλλού, όχι στο μαγαζί μου»
«Να πάτε να ...»
[γιατί το κορίτσι μιλάει και ξένες γλώσσες]

Από την Κυριακή το βράδυ διαβάσαμε ότι η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου θα απομακρυνθεί από τη θέση της στον Alpha. Κατόπιν, μάθαμε ότι η παρουσιάστρια παραμένει κατόπιν απόφασης του Προέδρου του Alpha και θα κάνει κανονικά τις εκπομπές του σαββατοκύριακου.

Αυτό πλέον ενόχλησε και υψηλόβαθμα στελέχη του καναλιού, αλλά και παράγοντες που έχουν σχέση με τον Alpha και προσωπική σχέση με τον πρόεδρο.

Για να μην αναφέρουμε και την κυρία Γκολεμά που πόσταρε στα social media περί .... μαρτυρικής νύχτας.
Κι ενώ τη Δευτέρα έγινε ανάκληση της απόφασης του Προέδρου του Alpha για να παραμείνει η Σπυροπούλου, οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι το ερχόμενο σαββατοκύριακο θα παρουσιάσει τις τελευταίες live εκπομπές, αφού ακολουθούν, μαγνητοσκοπημένες εορταστικές. Και adios...

Το 2015 θα βρει το «Σπίτι μου Σπιτάκι μου» χωρίς την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.tff.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: