Αργεί η ηλεκτρική Harley-Davidson

Η τρέχουσα τεχνολογία των μπαταριών δεν επιτρέπει ακόμη την παραγωγή της ηλεκτρικής H-D LiveWire σύμφωνα με όσα είπε ο ίδιος ο πρόεδρος της αμερικάνικης εταιρίας, Matt Levatich.


Ο πρόεδρος της Harley-Davidson, τάραξε τα νερά την περασμένη Τετάρτη μιλώντας στο ετήσιο συνέδριο του Wisconsin Sustainable Business Council. Αφού έκανε μια αιφνιδιαστική είσοδο στη γεμάτη αίθουσα καβάλα σε μια ηλεκτρική LiveWire χωρίς να τον πάρουν είδηση οι περισσότεροι παρευρισκόμενοι, αφιέρωσε τον λόγο του στην επόμενη μέρα της τεχνολογίας της μετακίνησης.

«Το κόστος της αδράνειας είναι μεγαλύτερο από το κόστος της δράσης.» Με αυτήν την πρόταση, αναφορικά με τη μόλυνση που προέρχεται από την καύση ορυκτών καυσίμων, ξεκίνησε ο Levatich να εξηγεί πως η εταιρεία του δεν είναι έτοιμη να προχωρήσει σε παραγωγή της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας που παρουσίασε τον περασμένο Ιούνιο.

Ο λόγος, από τα δικά του χείλη:
«Η LiveWire θα είναι έτοιμη για την αγορά όταν θα είναι διαθέσιμη η επόμενη γενιά τεχνολογίας στις μπαταρίες. Το μοτέρ που έχουμε τώρα παράγει αρκετή δύναμη, αλλά η αυτονομία του είναι 80 χιλιόμετρα, ενώ οι πελάτες μας θέλουν τουλάχιστον 160. Αν προχωρούσαμε σε παραγωγή σήμερα η μοτοσικλέτα θα κόστιζε 50% ακριβότερα από αυτά που θα ήθελαν να πληρώσουν οι πελάτες μας.»

Δίχως να είναι σε θέση να ορίσει έναν χρονικό ορίζοντα παραγωγής, ο Levatich συνέχισε εξηγώντας πως με τα σημερινά δεδομένα το LiveWire θα ήταν μια πολύ ακριβή μοτοσυκλέτα πόλης και όχι η Harley-Davidson για τον ανοικτό δρόμο που οι πελάτες τους θα καβαλήσουν για να ταξιδέψουν στο ετήσιο Ράλι του Sturgis. Στη συνέχεια απεκάλυψε πως βρίσκεται σε συνεργασία με τη Samsung για να εξελίξουν τη μπαταρία που χρειάζεται η αμερικανική εταιρεία ώστε να βάλει την επόμενη μέρα της στην παραγωγή.
«Οι ερευνητές μπαταριών της Samsung και της Johnson Controls που ερευνούν την εξέλιξη των προχωρημένων μονάδων λιθίου για αποθήκευση της ενέργειας δε θα είχαν πάρει σοβαρά τις απόψεις μας για τα καύσιμα αν προηγουμένως δεν είχαμε σχεδιάσει τη LiveWire,» κατέληξε ο Levatich.

Προς το παρόν λοιπόν το «potato-potato» καλά κρατεί.automoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: