Cocktail blog

BMW C Concept



bmw - EICMA: BMW C Concept
Τελικά οι φήμες που ήθελαν την BΜW να παρουσιάζει ένα mega scooter, βγήκαν αληθινές. Μπορεί το C Concept να αποτελεί πρωτότυπο προς το παρόν, αποδεικνύει όμως την πρόθεση της εταιρείας να εισέλθει στην κατηγορία και μάλιστα με ένα πολύ δυναμικό τρόπο, που θα την τοποθετήσει στην κορυφή της. Σίγουρα sport, απόλυτα φουτουριστικό και αδιαμφισβήτητα μοναδικό. Αυτές είναι οι διαπιστώσεις που προκύπτουν από την παρατήρηση των φωτογραφιών του C Concept. H ΒΜW θέλει να κάνει
«ποδαρικό» στην κατηγορία βάση της νέας της στρατηγικής, «τα σαρώνω όλα», δείγματα της οποίας είδαμε και με το S 1000RR. Το C Concept είναι ένα τυπικό scooter, με την έννοια του ότι παραμένει αυτόματο και η σχεδιαστική του φιλοσοφία δεν απέχει απο τη κλασσική των οχημάτων αυτού του είδους. Το συνοδευτικό press kit αναλώνεται στο μεγαλύτερο μέρος του στα γνωστά επικοινωνικά τετριμμένα και οι πληροφορίες που περιέχουν «ζουμί», είναι ελάχιστες.

Τι «αλιεύσαμε» εμείς λοιπόν; Πρώτα απ΄όλα, ο κινητήρας του C Concept (και κατά συνέπεια του μοντέλου παραγωγής που θα προκύψει από αυτό) θα είναι δικύλινδρος... τελεία. Δεν δίνεται κανένα άλλο στοιχείο για κυβισμό ή διάταξη, αλλά η δήλωση στο σχετικό video που επισυνάπτουμε, λίγο μετά το δεύτερο λεπτό της συνολικής διάρκειας, τα λέει όλα: «Engine power and torque, will be in the top range of the segment, δηλαδή «Η ισχύς και η ροπή του κινητήρα θα βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας». Αλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, εκτός φυσικά απά τα… ελαστικά με το tribal πέλμα, αποτελούν οι δύο κάμερες στην ουρά του scooter, που θα απεικονίζουν τα πίσω τεκταινόμενα σε LCD οθόνες εκατέρωθεν του πίνακα οργάνων, ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων που θα μπορούσε να ανήκει σε... ιπτάμενο δίσκο και η πληθώρα των led.

Επίσης πολύ εντυπωσιακά είναι τα περιφερειακά που βλέπουμε στις φωτογραφίες, ωστόσο δεν μπορούμε να γνωρίζουμε κατά πόσο αυτά θα περάσουν αυτούσια στο μοντέλο πραγωγής. Εξαπίστονες ακτινικές δαγκάνες με σωληνάκια υψηλής πίεσης, δισκόφρενα – «ταψιά», USD πιρούνι, έκκεντρα και οριζόντια τοποθετημενο αμορτισέρ και φυσικά -τι άλλο;- οι γραμμές του σχεδιαστή David Robb. Υπερβολές ή πρόκειται όντως να δούμε το πρώτο «supersport» scooter παραγωγής; Ίδωμεν, τα πρώτα στοιχεία είναι πολύ θετικά πάντως!

Δεν υπάρχουν σχόλια: