Αν μη τι άλλο, με τις νέες αυτές φωτογραφίες αποκτούμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το Diavel, το οποίο καταφέρνει και συνδυάζει τον muscle - «κακό» χαρακτήρα με την εκλεπτυσμένη σχεδίαση που οφείλει να έχει κάθε Ducati που σέβεται τον εαυτό του. «Συμπαγές», με ρευστές γραμμές που καταλήγουν σε αιχμές και ολίγα στοιχεία από τα superbikes της εταιρείας (κυρίως στα φώτα της ουράς) συνθέτουν ένα σύνολο σίγουρα ξεχωριστό, που δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο. Εντύπωση προκαλεί το κοντέρ της μοτοσικλέτας, το οποίο είναι χωρισμένο στη μέση, με το πάνω ημικύκλιο να παίζει το ρόλο του αναλογικού στροφόμετρου και το κάτω το ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Η βάση και οι βραχίονες του τιμονιού παραδίδουν μαθήματα γλυπτικής σε μέταλλο και η περιοχή γύρω από τον πίνακα οργάνων (…δηλαδή το ένα και μοναδικό κοντέρ) είναι λιτή και απέριττη. Η απαραίτητη για την κατηγορία «mad max - heavy metal» πινελιά βρίσκεται στο κάλυμμα του ρεζερβουάρ που περικλείει την κεντρική κλειδαριά και την τάπα των καυσίμων, το οποίο μοιάζει (και λογικά πρέπει να είναι) μεταλλικό και… πριτσινωμένο. Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε τόσο στο «κτηνώδες» μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου όσο και στο εξίσου «κτηνώδες» πίσω ελαστικό, που προϊδεάζουν για την ισχύ του Diavel. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου